HTML

The Voice of Almássy tér

Nagyjából egy éve költöztem erre a fás, hűs, multikulturális hetedik kerületi térre, ahol a városban elsők között lett ingyenes wireless internet, ahol a változatos múltú szabadidőközpont néha bedeszkázott bejárata tátong, és ahol a háromszöget formázó alaprajz miatt a szokottnál erősebb visszhangot vernek a park lakói, látogatói által egymásnak kiáltott, üvöltött mondatok. Pesti hanglátkép a 21. századból. Időközben laktam Odensében és a 17. kerületben. Rájöttem, mindenhol Almássy tér van.

Friss topikok

  • oedipa: nekem ez az abszolút favorit. ennél jobb nincs is a világon. (: (2010.09.29. 17:25) Június 19, délután fél egy
  • adamnfl: Múltkor a játszótéren egy kislány szalad oda az anyjához: "Anyu, anyu, találtam egy bogarat, jó le... (2010.07.08. 08:59) június 29, dél

Linkblog

megátkoztak

2010.12.28. 11:16 bubastis2

Megátkoztak.

:)

Apámnak rosszul esett, és én sem szeretem, ha megátkoznak - vagy leköpnek, levizelnek, menstruációs vérrel lefröcskölnek, rám emelik a kosznya elejét - de a modern átkokat sem, ha leütnek, kirabolnak stb stb, mindig ugyanott vagyunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thevoiceofalmassy.blog.hu/api/trackback/id/tr162543631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása